Reklama, jak ji nechci
26. 11. 2009 • Autor Ivana Tošovská • Kategories Vše o nemovitostech
Kamarádi už vědí, že mě zajímá kdejaká stavba, nezvyklost či absurdita. Že jsem schopna vytáhnout foťák téměř kdekoliv a vlézt hlavně tam, kam jiní nechodí, navíc hned a bez ohledu na původní program. Nejčastěji trpí můj muž. Tentokrát netrpěl.
Večeřeli jsme v restauraci, kam nás zavedla náhoda. Ještě než nám přinesli jídlo, odběhl na toaletu. Po návratu mi sdělil, že nejsme v nabízení realit vůbec nápadití, což doložil popisem pánského WC. Odmítl se na WC ihned vrátit s mým foťákem, podlehl až tehdy, kdy jsem se tam chtěla vydat já. Autorství fotek mi dnes nepatří.
Věřím, že prezentované nemovitosti nemohou uniknout pohledu muže vykonávajícího potřebu, přesto si myslím, že se jedná o místo pro tento druh reklamy nevhodné. A jak je reklama účinná? Nevím. Všimněte si data na jednom ze snímků.
Názory k článku