Reklama
3. 8. 2009 • Autor Ivana Tošovská • Kategories Vše o nemovitostech
jak ji nechci
Vážený pane,
přečetla jsem si Váš materiál se zájmem. Před dvěma týdny jsem se vrátila z dovolené a nevěřila jsem svým očím. Na mých krásných dveřích se skvěla samolepka s reklamou. Volala jsem zadavateli reklamy, slečna, která konala službu, byla skutečně jen telefonistkou. Omlouvala se mi, prohlašovala, že podobnou akci nezadávali, že to musí být náhoda. Jak vidím, nebyla.
Máte pravdu v tom, že samolepka skutečně dobře držela, nehty jsem jí drápala alespoň 10 minut. Moc prima práce.
Ať je Vámi propagovaný způsob jak chce účinný, já ho zásadně odmítám. Je stejný opovážlivý a poškozující jako sprejerství. Hovoříte o nástěnkách, vchodových dveřích a malých formátech, které nikomu nevadí. Mýlíte se, vadí. Na moje dubové dveře samolepku někdo prsknul, byť na schránkách je upozornění, že reklamu nechceme. A co nechci, aby dělali jiní mně, to nebudu dělat jim.
Přeji Vám hezký den
Ivana Tošovská
PS: Mýlíte se, většina lidí je schopna vlastního úsudku. Skutečně je až zarážející, kde berete jistotu, že když se moudrost rozdávala, stál jste tam sám.
Vážení obchodní přátelé, zvažujete-li v ZÁŘÍ investici do reklamy, máme pro Vás 5 NABÍDEK. Rozneseme Vám propagační materiál:
1) DO SCHRÁNEK DO BYTOVÝCH DOMŮ (Čtěte níže)!
2) NA NÁSTĚNKY DO BYTOVÝCH DOMŮ
3) SAMOLEPKY NA NÁSTĚNKY DO BYTOVÝCH DOMŮ (Čtěte níže)!
4) NOVÁ REKLAMNÍ BROŽURA DO SCHRÁNEK DO BYTOVÝCH DOMŮ (Čtěte níže)!
5) SAMOLEPKY NA VCHODOVÉ DVEŘE BYTOVÝCH DOMŮ _____________________________________________________________________
1) DO SCHRÁNEK DO BYTOVÝCH DOMŮ Společnost žije v dogmatu a dogma se šíří většinou propagandou, což je veřejné šíření myšlenek a názorů. Většina lidí není schopna vlastního úsudku. Lidé často přehlížejí propagační materiál, který jim je distribuován do schránek z důvodu, že někde uslyší názor jiných lidí. Jeden z častých názorů je ten, že jim do schránek chodí stále to stejné. Také obchodníci přemýšlejí stejným způsobem. V genetice se ale občas objevují chyby. Jinými slovy: MEZI OBCHODNÍKY EXISTUJE NĚKOLIK ESKYMÁKŮ, KTEŘÍ JSOU SCHOPNI PORADIT OBYVATELŮM KONGA, JAK SE ZACHOVAT V OBDOBÍ TROPICKÝCH VEDER. Tito lidé vědí k čemu slouží symboly, kontrasty, silná slova, barvy a umějí je používat. Nepodcenujte tedy tyto detaily! Odlišujte se od ostatních! Na závěr Vám uvedu příklad z doby, kdy Annie Lennox s Davem Stewartem založili skupinu EURYTHMICS. S první deskou totálně neuspěli, tak si na druhou - SWEET DREAMS v roce 1983 půjčili 3000 liber z čehož Annie Lennox utratila polovičku na ty nádherné ručně šité obleky viz video níže. Žena v klasickém černém pánském obleku s krátkými oranžovými vlasy. Ti pozornější z Vás si všimnou i těch kožených rukavic, které k celkovému vzhledu dokonale ladí. Annie Lennox je v tomto klipu extravagantní a přitom zůstává velice konzervativní a vkusná. I Vy se můžete odlišovat od ostatních a přitom zůstat konzervativní a vkusní. (Toto vysvětlení se vztahuje i k NABÍDCE 4). http://www.youtube.com/watch?v=zjAYYWCR1jM
3) SAMOLEPKY NA NÁSTĚNKY DO BYTOVÝCH DOMŮ V době, kdy jsem začínal s roznosem propagačního materiálu, jsem obcházel všechna Brněnská sídliště sám, jako jediná fyzická osoba v mojí živnosti. Obejít všechna Brněnská sídliště mi zabralo zhruba 4 týdny. Poté jsem si dal 4 týdny pauzu, abych se zregeneroval. Takto jsem to dělal 6x do roka od roku 1997-2006. Nevěříte? Klientela, která se mnou spolupracuje od samého začátku do dnešního dne Vám to může dosvědčit. Vím tedy přesně, kolik čistého času práce zabere roznést to či ono sídliště. Dnes mi to nesmírně usnadnilo práci, protože moji brigádníci mne nemohou klamat. Dohoda mezi mnou a jimi je velmi přísná a jsem ochoten jí poskytnout mému klientovi, chce-li do zákulisí mojí práce trošku více nahlédnout. VYSVĚTLENÍ: Jak jsem tak chodil po bytových domech, všímal jsem si, že na nástěnkách byla přilepená malá oranžová samolepka o velikosti asi 7x13 cm navýšku. Bylo na ní napsáno: NEPLATTE VÍCE, KDYŽ NEMUSÍTE!!! Pod tím: MALÍŘSKÉ A NATĚRAČSKÉ PRÁCE. A pod tím: KONTAKT... Když jsem se jednou pokoušel samolepku z nástěnky odstranit, nešlo to. Byla totiž vyrobená z obyčejného papíru. Nedržela tudíž vcelku jako polaminovaná samolepka. Poškodil jsem pouze okraje a text byl stále čitelný, protože byl umístěn co nejvíce do středu. Pokud by to byla polaminovaná samolepka, šla by z nástěnky odstranit, protože by držela vcelku. Papírová samolepka na nástěnkách tudíž držela celé roky. Občas jí někdo zakryl letákem a po nějakém čase, když byl leták z nástěnky odtraněn, byla opět vidět. Nikomu nevadila, protože svou velikostí nepřekážela. Máte-li zájem vyzkoušet tuto alternativu, neváhejte nás kontaktovat!!! _____________________________________________________________________
4) NOVÁ REKLAMNÍ BROŽURA DO SCHRÁNEK DO BYTOVÝCH DOMŮ Brožura nemá záměrně název z důvodu, aby lidé neměli pocit, že jim do schránek chodí stále to stejné a tím pádem tento reklamní materiál nepřehlíželi, jak se často stává u známých inzertních novin. Každý inzerující má k dispozici celou jednu stránku. FORMÁT: A5 NALEŽATO, 12 STRAN BARVA: PLNÁ 4/4 GRAMÁŽ: 80 G LWC VAZBA: LEPENÁ NÁKLAD: 100 000 KS CENA ZA VÝROBU BROŽUR: 11 750 KČ BEZ DPH ZA JEDNU STRÁNKU CENA ZA ROZNOS BROŽUR: 10 000 KČ BEZ DPH ZA JEDNU STRÁNKU Jedna z posledních pěti volných stránek je tu právě pro Vás. Neváhejte nás kontaktovat!!! _____________________________________________________________________
Na případnou spolupráci se těší, L.....M........ Reklamní činnost a marketing ........, Brno, IČ: ......... Mobil: 775 144 946 Email: ...........
Jako vánoční dárek jsem vymazala konkrétní údaje z komentáře a kontaktní údaje tohoto podnikatele, který mě o to jednak zdvořile požádal, jednak se snad poučil a bude moci začít s čistým štítem. V každém případě si však trvám na svém výše uvedeném stanovisku.
Názory k článku